Brak produktów
RXF-FREERIDE-150
Nowy produkt
3 Przedmiot Przedmioty
Ostatnie egzemplarze!
Data dostępności:
PIT BIKE RXF FREERIDE 150
Odbiorca: :
* Pola wymagane
lub Anuluj
Pit Bike RFX FREERIDE 150 to motocykl będący totalną nowością w naszej ofercie, który dodatkowo bardzo się w niej wyróżnia. Spora moc silnika, duże koła, niespotykane w innych modelach Pit Bike'ów, a do tego świetna jakość w atrakcyjnej cenie, to główne zalety tego modelu.
Motocykl posiada czterosuwowy silnik o pojemności 150 cm³, który swoją mocą zadowoli naprawdę szybkich zawodników. Wyposażony został w manualną, czterobiegową skrzynię biegów, pozwalającą na fajną, dynamiczną jazdę. Praca skrzyni w tym silniku jest bardzo precyzyjna, dzięki czemu przy odpowiedniej obsłudze potrafi zapewnić świetne wrażenia z jazdy.
Aby umożliwić jazdę w naprawdę ciężkim terenie, z przodu Pit Bike posiada koło o średnicy 19 cali, natomiast z tyłu o średnicy 16 cali. Dzięki temu poradzi on sobie również w głębokim piasku, błocie i praktycznie każdym terenie.
Dodatkowo, standardowo posiada on filtr powietrza typu AIRBOX, zamontowany na tyle wysoko, aby nie straszne były mu kałuże i woda. Ma też bardzo duży bak paliwa, który pomieści aż 6,5 litra benzyny. Jest to idealny motocykl do jazdy po bezdrożach, lesie oraz startów w enduro!
Aby zapewnić jak najlepsze tłumienie drgań, motocykl wyposażony został w nowej generacji widelce hydrauliczne V-one Volt Suspension o długości 830 mm. Są większe i szersze niż w poprzednim modelu, co zapewnia większą stabilność, Natomiast z tyłu, posiada on amortyzator Volt Suspension V-FORCE, który zostały skonstruowany specjalnie tak, aby umożliwić jak najlepszą przyczepność i komfort jazdy.
Pit Bike RXF Freeride 150, aby zagwarantować jak najwyższą skuteczność hamowania, posiada tarcze hamulcowe o średnicy 220 mm (przód) i 190 mm (tył). Dzięki swojemu kształtowi tarcze te zapewniają lepszą wentylację nawet podczas ostrego hamowania, dzięki czemu nie grzeją się i gwarantują 100% skuteczności nawet podczas długiej jazdy.
Podsumowując, jest to model doskonały dla bardziej zaawansowanych zawodników, którzy nie boją się jazdy w ekstremalnych warunkach, nie straszny im głęboki piasek czy kałuże, błoto czy też inne przeszkody do pokonania.
Kilka informacji:
PODZESPOŁY:
WAHACZ: STALOWY
TYLNY AMORTYZATOR: VOLT V-FORCE 350 MM
TYLNY HAMULEC: ZACISK HAMULCA TARCZOWEGO 190 MM
TYLNE KOŁO: FELGA STALOWA 16'
SIEDZENIE: CZERWONY
KOLOR: CZERWONY
ZAWIESZENIE PRZEDNIE: VOLT V-ONE 830 MM
PRZEŚWIT PRZEDNIEGO ZAWIESZENIA: 210 MM
PRZEDNI HAMULEC: ZACISK HAMULCA TARCZOWEGO 220 MM
PRZEDNIE KOŁO: FELGA STALOWA 19'
WYDECH: WYDECH E 5.0 ™ INOX
ZBIORNIK PALIWA: 6,5L
KIEROWNICA: STALOWA 28,6 MM
MANETKI: APOLLO AM DEISGN
SILNIK:
PRZEŁOŻENIE: ZĘBATKA TYŁ: 43 ZĘBY, ZĘBATKA PRZÓD: 14 ZĘBÓW
POJEMNOŚĆ OLEJU: 900 ML
CYLINDER: 147,7 CM3
GAŹNIK: MOLKT 26MM
ZAPŁON: CDI Z MIKROPROCESOREM
SKRZYNIA BIEGÓW: 4 BIEGI (N-1-2-3-4)
TYP SILNIKA: JEDNOCYLINDROWY CZTEROSUWOWY
ŚREDNICA TŁOKA: 56 MM
SPRZĘGŁO: SPRZĘGŁO MOKRE MULTIDISC
URUCHAMIANIE: KICK-START
NAPĘD: ŁAŃCUCH 428 KMC HEAVY DUTY
WYMIARY:
WYSOKOŚĆ SIEDZENIA: 890 MM
PRZEŚWIT: 350 MM
ROZSTAW OSI: 1300 MM ± 10 MM
WAGA: 78 KG