Brak produktów
MRF140RC-Z
Nowy produkt
1 Przedmiot Przedmioty
W MAGAZYNIE
Ostatnie egzemplarze!
Data dostępności:
PIT BIKE MRF 140RC-Z
Odbiorca: :
* Pola wymagane
lub Anuluj
Pit Bike MRF 140RC-Z to ulepszona wersja jego bardzo popularnego brata, czyli 140 RC. Marka MRF wprowadziła do tego modelu szereg modyfikacji, aby zadowolić nawet najbardziej wymagających zawodników.
Motocykl napędza czterosuwowy silnik o pojemności 140 cm³. Dzięki fabrycznemu zastosowaniu tuningowego wałka rozrządu oraz lekkiego magneta, silnik osiąga moc 14 koni mechanicznych, co w połączeniu z niską masą motocykla czyni go idealnym dla osób lubiących poszaleć w terenie. Posiada on również najwyższej jakości chłodnicę olejową wykonaną w technologii CNC, która gwarantuje najwyższą dokładność wykonania elementu, dając gwarancję doskonałego chłodzenia.
Pit Bike porusza się na kołach w rozmiarach 14 cali z przodu oraz 12 cali z tyłu. Fabrycznie posiada lekkie aluminiowe felgi oraz najwyższej jakości opony renomowanej firmy Kenda. Posiada możliwość założenia również kół w rozmiarach 17 cali z przodu oraz 14 cali z tyłu, dzięki czemu można czerpać przyjemność z jazdy nawet w ekstremalnym terenie. Wysokość siedzenia na standardowych kołach wynosi 83 cm, dzięki czemu motocykl będzie wygodny również dla osób wysokich.
Aby zapewnić jak najlepsze tłumienie drgań odczuwanych w terenie, motocykl wyposażono w regulowane zawieszenie, zarówno przednie, jak i tylne. Długość przednich lag wynosi 760 mm. Tylny amortyzator wykonany został przez cenioną markę DNM. Jego długość wynosi 360mm. Dzięki prostemu dostępowi do regulacji, możesz dopasować zawieszenie bezpośrednio do swoich potrzeb oraz terenu w którym trenujesz. Fabrycznie posiada również aluminiowy wahacz, dzięki czemu masa motocykla jest niższa.
Podsumowując, Pit Bike 140 RC-Z to model idealny dla wymagających zawodników, którym inne modele wydają się zbyt niskie.
Specyfikacja techniczna:
* silnik MRF140cm3 + wałek Z40 ( szacowana moc ok 14 KM)
* lekkie magneto ( Outer Rotor Kit )
* chłodnica oleju wykonana w technologi CNC
* zawieszenie przednie regulowane o długim skoku
* zawieszenie tylne regulowane DNM ( amortyzator 36cm - skok 65mm)
* wzmocnione tarcze hamulcowe( 180 mm tył i 210mm przód)
* większe i mocniejsze cylinderki hamulcowe (tył duży 1-tłoczkowy; przód 2-tłoczkowy)
* owalny aluminiowy tłumik w kolorze titanium
* aluminiowe obręcze oraz wzmocnione polerowane piasty
* opony Kenda
* aluminiowy wahacz tylny
* aluminiowy anodowany korek wlewu paliwa wykonany w technologi CNC
* racingowe siedzenie
* wysoka mocna kierownica
* rozstaw kół 120 cm
* wysokość siedzenia 83cm
* wysokość kierownicy 110 cm
* waga 70kg
* pojemność zbiornika 5,5 litra.
Pojemność | 140 cm3 |
Typ silnika | 4-suwowy, 1-cylindrowy, 2-zaworowy, chłodzony powietrzem z chłodnicą olejową |
Moc silnika | 14 KM |
Wysokość siedzenia | 83 cm |
Rozruch | Kicskstarter |
Skrzynia biegów | Manualna 4-biegowa |
Hamulce | Hydrauliczno - tarczowe |
Średnica kół przód/tył | 14'/12' |
Gdzie chcesz jeździć? | Teren, Asfalt, Teren i asfalt |