Więcej informacji
Innowacyjne rozwiązanie do jazdy w najtrudniejszym terenie! Przedstawiamy system Tubliss, czyli patent wymyślony przez Jeff'a Douglassa. Tubliss w najprostszym rozumieniu łączy zalety dętki i moussa. Dlaczego? Ponieważ stosując go można regulować ciśnienie w oponie (nawet do bardzo niskiego ciśnienia), a jednocześnie szanse na złapania gumy diametralnie maleją.
Tubliss zastępuje tradycyjne dętki specjalną, czerwoną wkładką (znak rozpoznawczy Tubliss) i tworzy wewnątrz opony dwie przestrzenie o różnym ciśnieniu. Co to oznacza? Dzięki takiemu rozwiązaniu ciśnienie wewnętrzne osiąga 6,8 atmosfery przez co chroni obręcz i zapewnia wysoką stabilność opony, zaś w drugiej komorze daje możliwość zastosowania bardzo niskiego ciśnienia (poniżej 0,7 atmosfery aż do 0 atmosfer) zapewniając trakcję, którą do tej pory mógł zaserwować jedynie mus.
Zalety używania Tubliss:
- Eliminacja dętki
- Możliwość jazdy na bardzo niskim ciśnieniu w oponie, idealne rozwiązanie dla motocykli enduro
- Zmniejszenie wagi koła ( przyspieszenie oraz trakcja)
- Zmniejszenie temperatury wewnątrz opony (ciśnienie i trakcja)
- Możliwość jazdy po przebiciu opony (Tubliss działa jak zamek, dociska oponę do felgi na całej długości)
- Tubliss nie zużywa się jak Mouse..
- Znacznie ułatwia zdjęcie opony i jej zmianę
Ochrona obręczy: Tubliss trzyma oponę mocno i pewnie, jej boki są sztywne i przyjmują cały impakt uderzenia, nie jak przy dętce wyginają się i odkształcają wraz z nią, przez co można pogiąć obręcz!
Co zyskujesz używając Tubliss:
TRAKCJA:
- Jazda na bardzo małym ciśnieniu idealna do jazdy enduro
- Eliminacja dętki
- Możliwość jazdy po przebiciu koła nie martwiąc się o obręcz (Tubliss dociska oponę do obręczy uniemożliwiając jej przesunięcie)
- Możliwość manewrowania ciśnieniem w kole
ZALETY:
- Możliwość jazdy na niskim ciśnieniu
- SUPER TRAKCJA, dzięki której ruszysz z miejsca na stromym podjeździe
- Możliwość jazdy z przebitą oponą
- Przebita opona nie stanowi już problemu, z Tubliss możesz nadal jechać
- Lepsza ochrona felgi niż standardowa dętka
- Dętka z ciśnieniem 7,5bar chroni felgę w czasie mocnych uderzeń
- Niższa waga systemu od dętki i mousse, która powoduje lepsze przyśpieszenie low pressure tire chamber
PODWÓJNE KOMORY POWIETRZNE: System Tubliss dzięki zastosowaniu dwóch komór powietrznych zastępuję standardową dętkę. Pierwsza komora to dętka z wysokim ciśnieniem (7,5bar), która chroni oraz uszczelnia felgę na całym obwodzie (dętka oraz czerwona guma) Druga komora to po przestrzeń w oponie, która jest szczelna. Drugą komorę można używać na minimalnym ciśnieniu.
Dostępne w rozmiarach:
- 18 Cali: 1,85 - 2,15
- 19 Cali: 1,85 - 2,15
- 21 Cali: 1,60