Brak produktów
Nowy produkt
10 Przedmiot Przedmioty
Ostatnie egzemplarze!
Data dostępności:
BUTY SIDI ATOJO SRS BLACK
Odbiorca: :
* Pola wymagane
lub Anuluj
But motocross musi być trwały, wygodny i wykonany z wysokiej jakości materiałów, aby zapewnić maksymalne wyczucie i wygodę dla użytkownika. SIDI ATOJO SRS ma wszystkie te cechy, a także znacznie zmniejszoną wagę w porównaniu do poprzednich modeli.
PŁYTA OCHRONNA
Nagolennik PU jest ukształtowany anatomicznie, jego struktura rozciąga się również pod cholewkę, aby zwiększyć ochronę.
ZAMKNIĘCIA I WYMIENNY SYSTEM KLAMRY
Cholewka zakończona elastycznym getrem wyposażonym w panel chroniący przed ciepłem. Ochraniacz jest zapinany na miękki rzep z PU, który zapobiega wnikaniu kamieni i brudu, oraz posiada szeroką regulację.
ATOJO SRS wykorzystuje system zapinania na 3 klamry, w którym każda klamra działa niezależnie od siebie, każda składa się z paska zębatego i haczyka z pamięcią regulacji mikrometrycznej. Klamra, pasek i haczyk są wymienne. Klamry posiadają tylko jeden stały punkt (za pomocą śruby), co zapewnia łatwe dopinanie, dzięki czemu but dopasowuje się do nogi motocyklisty i zapewnia większy komfort.
SYSTEMY ZAWIASÓW
Atojo SRS ma dwa punkty ugięcia: pierwszy zawias jest umieszczony pod kostką, aby zmniejszyć grubość i sprawić, że but jest gładszy i bardziej aerodynamiczny od wewnątrz. Orteza stabilizująca umieszczona wewnątrz buta ma ograniczony zakres ruchu, aby zapobiec nadmiernemu wyprostowi kostki, podbicia i ścięgna pleców. Ta technologia zapewnia kierowcy większe bezpieczeństwo. Drugi przegub, nad kostką, który działa synchronicznie z dolnym zawiasem, poprawia elastyczność buta, sprawiając, że ruch zginania jest płynny bez uszczerbku dla sztywności i ochrony bocznej.
SYSTEMY ZABEZPIECZAJĄCE PRZED ROZSZERZENIEM
But posiada trzy systemy zapobiegające przeprostowi stopy, wszystkie zdejmowane: pierwszy znajduje się na pierwszym zawiasie, drugi z tyłu buta (noga buta opiera się o kostkę, unikając dodatkowego zginania do tyłu), trzeci jest z przodu i składa się z innowacyjnego systemu, który poprzez śrubę na wymiennej wkładce umożliwia określony zakres zgięcia kości piszczelowej i zawiesza się, jeśli zginanie jest nadmierne. But z PU, połączony z paskiem na kostkę za pomocą drugiego zawiasu, chroni tył buta i jest umieszczony pomiędzy cholewką a podszewką.
SEKCJA ŁYDKI
Noga buta wyposażona jest w zamszową osłonę części łydki wzbogaconą tłoczonymi gumowymi wstawkami, które oprócz zapewnienia dobrej przyczepności w kontakcie z rowerem, pełnią funkcję ochrony nogi przed wysoką temperaturą. Gumowe wstawki znajdują się również po wewnętrznej stronie kostki.
ZABEZPIECZENIA
Wszystkie tworzywa sztuczne Atojo SRS mają nowy wygląd. Nosek buta jest w całości owinięty plastikową osłoną wzmocnioną geometrycznym wzorem dla lepszej przyczepności. But jest wyposażony w ochronę śródstopia: sztywna i wymienna nylonowa wkładka chroni wnętrze buta w przypadku zsunięcia się stopy z podnóżka. Pięta z PU jest ukształtowana i specjalnie uformowana, aby poprawić bezpieczeństwo stopy w przypadku skrętów skrętnych i jest ukształtowana tak, aby zapewnić komfort i stabilność. Do dolnej sprzączki dodano spojler, który odbija zanieczyszczenia od sprzączki. Panel na kostkę z paskiem centralnym można zastąpić 4 śrubami, które łączą go z butem i jest dostępny w 2 rozmiarach (40-45) (46-47).
PODESZWA Z SRS
Wymienna podeszwa SRS (Sole Replacement System) ma innowacyjną konstrukcję i rewolucyjny system wymiany. Konstrukcja i technologia są opatentowane przez Sidi. Podstawa podeszwy lub łódki ma bardziej agresywny wygląd i jest nieco wyższa, aby zapewnić lepsze dopasowanie do cholewki. Czubek i pięta są zamocowane, natomiast część środkowa, podlegająca większemu zużyciu, jest wymienna. Końcówka ma specjalną konstrukcję z rowkami trakcyjnymi dla większej przyczepności, idealna również do Enduro. Obszar pięty ma stałą wkładkę z miękkiego PU, która sprawia, że but jest bardziej stabilny i zapewnia lepszą przyczepność do roweru. Środkowa część podeszwy wykonana jest z gumowej wkładki opracowanej z nowym systemem blokującym jaskółczy ogon i 4 śrubami dla łatwej wymiany. Funkcjonalny design do motocrossu.
CE
Oznaczenie „CE” oznacza, że produkt spełnia podstawowe wymagania dotyczące zdrowia i bezpieczeństwa dyrektywy europejskiej 89/686/EWG.
Funkcje: